من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

 

به نام آن کسی که اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد

 

زندگی سه چیز است :

اشکی که خشک می شود لبخندی که محو می شود یادی که می ماند وفراموش نمی شود

زندگی قشنگه اگه با تو باشه...

مرگ قشنگه اگه برای تو باشه...

دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه...

من قشنگم اگه با تو باشم

 اما تو هرجور که باشی قشنگی

سلام بچه ها ممنون  از شایان عزیز محمد جون و  پارسای گلم  که قدم رنجه نمودن و افتخار دادن


 

 

 به نام آن کسی که اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد

 

بچه ها شوخی  شوخی به گنجشک ها سنگ  میزنند و گنجشکها جدی جدی میمیرند

آدما    شوخی   شوخی   زخم   میزنند    و  قلبها    جدی  جدی     میشکنن

و تو شوخی شوخی لبخند میزنی و من جدی جدی عاشق میشم . . .

 

ممنونم از نظراتتون من امشب باید برم لاهیجان این هفته خیلی درس دارم ونیاز به دعای شما

 د و شنبه شب میام اگه خدا بخواد مراقب خودتون باشید خدافظی

 

تقدیم به دوست گلم مهران عزیز

 

به نام آن کسی که اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد

 

عشق فراموش  کردن   نیست بلکه    بخشیدن  است 

 عشق  گوش دادن نیست  بلکه  درک کردن  است

 عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است

 عشق     کنار  کشیدن   و جا زدن  نیست

 بلکه صبر داشتن و ادامه دادن است

 

مهران جون کاش میمردم این روزو نمیدیدم


راستی بچه ها من مجتبی هستم قبلا من و فائزه خانم با هم آپ میکردیم اما از این به بد من به یاد فائزه آپ میکنم ممنون بخاطر لطفی که به این وبلاگ دارین منتظر نظراتتون هستم

 

 

به نام آن کسی که اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد 

                   

                      میدونم   پیش تو   آروم  میشدم    حتی   اگه

                                                قهرو نازت واسه من دردو بلای دیگه داشت

               اگه یارم   میشدی   صاحب   دنیات   میشدم

                                                فکر نکن چشمهای تو  یه عاشقای دیگه داشت

 

                       اگه داشتم تورو   دنیام  یه صفای دیگه  داشت

                                                 شب عشقم  واسه من  حالو هوای  دیگه داشت

 

        

 

تقدیم به عزیز دلم که برا سلامتیش جونم فداش میکنم

 

به نام آن کسی که اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد

 

گر چه مستیم و خرابیم چو شبهای دگر       
                   

              باز کن ساقی مجلس سر مینای دگر 
   
        

    امشبی را که در آنیم غنیمت شمریم                

              شاید ای جان نرسیدیم به فردای دگر

             

     مست مستم مشکن قدر خود ای پنجهء غم  
    

                   من به میخانه ام امشب تو برو جای دگر



شب تا  صبح نمی خوابم برا سلامتیت دعا می کنم   شما هم براش دعا کنید تا خوب بشه

 

 

 

<< bename yegane navazandeye ghalbam >>

 

به سلامتیه گاو چون که نگفت من گفت ما، به سلامتی کرم خاکی نه به خاطره کرمش به

 خاطره خاکی بودنش، به سلامتی دیوار که هر مرد و نامردی بهش تکیه میکنه، به سلامتی

 مورچه که تا حالا هیچ کس اشکشو ندیده، به سلامتی خیار نه به خاطره خ اش بلکه به

 خاطره یارش، به سلامتی شلغم نه به خاطره شلش به خاطره غمش. به

سلامتیه هر چی نا مرده که اگر نامرد نباشه مردا شناخته نمیشن