من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

یا اباعبدلله

 

به نام آن کسی که اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد

 

السلام علیک یا ابا عبدالله

 

همه ما وارثیم . وارث عذاب عشق

سهم آن کسی بیشتره

که بشه خراب عشق

 

عاشورای حسینی بر همه عاشقان تسلیت

یا حسین امشب طلوع عشق منه به خودت میسپارمش

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه سه‌شنبه 10 بهمن 1385 ساعت 12:18 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و

حضرت اباالفضل (ع) رو به شما و همه شیعیان و عاشقان

تسلیت می گویم ...

التماس دعا ...

در پناه حق

مجنون سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.majnooneashegh.blogfa.com

من مجنون هستم و بطور حرفه ای طراحی وبلاگ و وب میکنم نمونه ای از کار منو میتونید در وبلاگی که برای یکی از دوستان طراحی کردم ببنید عزیزانی که مایل به همکاری با من هستند می توانند نظرات و انتقادات و درخواست همکاری خود را اعلام نمایند.
به آدرس زیر مراجعه کنید :
www.majnooneashegh.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد