من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

 

                                                      در زیباترین کوچه احساس،همو مظهر عشق است

 

مجنون بی لیلای من

       وامق  بی عذرای من

             شیرین بی  فرهاد من

                                                      کمتر  بگو  از عاشقی

ساحل بی دریای  من

       اندوه  بی پایان   من

             رویای بی فرجام  من

                                                       کمتر بگو  از  عاشقی

شبهای بی فردای من

      فریاد  بی  آوای   من

            شاهین بی پرواز  من

                                                        کمتر  بگو  از  عاشقی

 

                                                                 * * * * *

 

کوچه  باریک مان  راه  تو نیست

                                کلبه  تاریک مان  جای   تو   نیست

 

شهر   تو  با کوچه های  مخملی

                                زندگی   در   شهر    ما   کار  تو  نیست

 

شهر ما  ریب  و  ریا  کمتر  بود

                                 بی وفا    در    خاطرم     نام   تو  نیست

 

ما  در  اینجا خون دلها خورده ایم

                                   سفره    کوچک    ما    خوان  تو  نیست

 

سالکان    دیر    ما    عاشقترند

                                       آخر ای گم کرده ره در جمع ما جای تو نیست

 

                                                                                                                                                                             شاعر محمد علیزاده (پائیز۸۵ لاهیجان)