من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

 خیلی سخته

 

خیلی سخته عاشق کسی بشی ,اما اون حتی ندونه دردتو

از چشات نخونه قصه غمو ,علت لرزش دست سرد تو

 خیلی سخته زندگیت فنا بشه,واسه دیدن یه لبخند رو لباش

واسه گفتن از امید و آرزو,تو سیاهی غم انگیز شباش

من نیومدم بگم عاشقتم,چون از این حرفا پر گوش همه

اشتباه که میگن گریه مرد,روی زخمای تنش یه مرهم

من نیومدم بگم تو هم بیا ,مثل قصه ها بریم از این دیار

یا که خیلی مهربون یه مدتی,واسه من ادای عشق و در بیار

تو میخوای برنده باشی میدونم , به همه میگم ببازن جلو پات

هر چی اسپند به آتیش میکشم,تا که چشمت نزنن بشن فدات

تو میخوای پرنده باشی میدونم, یه نفس هوای خوشبختی میخوای

خودم آسمون هفتمت میشم,تو فقط بگو,بگو باهام میای

 

ولنتاینو به همه دوستای گلم تبریک مگم مخصوصا عاشقایی که این روز رو کنار عشقشون بودن

..............saluuuuuuuuuuuuuuu

 

نظرات 10 + ارسال نظر
خوشگل و عروسک چهارشنبه 25 بهمن 1385 ساعت 08:13 ب.ظ

واقعا زیبا بود ممنون از نظرت

کیوان قنبری جمعه 4 اسفند 1385 ساعت 04:10 ب.ظ http://www.tashannoj.blogfa.com

سلام دوست عزیز !

ترانه ات صمیمی بود و قالب رو در مصرع های بلند خوب حفظ کرد و پوشش داد . خوب تر اینکه توجه داشتی به دیگرگونه نگاه کردن . البته باید هنوز بیشترش کنی .
اما مصرع آخر کارت با بقیه ی کار چفت نبود . اونجا خودت رو باختی . اونجا باید در راستای همون دیگر خواهی عمل می کردی که در ابیات دیگه کردی . اونجا باید یه ضربه می ساختی در همون راستا که اون پرنده ی عشق رو به پرواز شخصیش در آورده بودی و نه اینکه اون رو به همراهی با خودت دعوت کنی .

به هر حال ممنونم . لذت بردم . سری هم به من بزن اگرچه متفاوت با تو می نویسم .

با احترام ؛ کیوان قنبری

کیوان قنبری جمعه 4 اسفند 1385 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.tashannoj.blogfa.com

سلام دوست عزیز !

ترانه ات صمیمی بود و قالب رو در مصرع های بلند خوب حفظ کرد و پوشش داد . خوب تر اینکه توجه داشتی به دیگرگونه نگاه کردن . البته باید هنوز بیشترش کنی .
اما مصرع آخر کارت با بقیه ی کار چفت نبود . اونجا خودت رو باختی . اونجا باید در راستای همون دیگر خواهی عمل می کردی که در ابیات دیگه کردی . اونجا باید یه ضربه می ساختی در همون راستا که اون پرنده ی عشق رو به پرواز شخصیش در آورده بودی و نه اینکه اون رو به همراهی با خودت دعوت کنی .

به هر حال ممنونم . لذت بردم . سری هم به من بزن اگرچه متفاوت با تو می نویسم .

با احترام ؛ کیوان قنبری

تنها ترین تنهای دنیا دوشنبه 27 فروردین 1386 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.khoshgelefedaghi.blogfa.com

سلام وبلاگتون خیلی قشنگه

به من سر بزنین منتظرم

موفق باشین

یا حق

روژین چهارشنبه 12 اردیبهشت 1386 ساعت 10:15 ق.ظ

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت 1386 ساعت 10:16 ق.ظ

نیلوفر دوشنبه 24 اردیبهشت 1386 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام
اومیدوارم که خوب باشید
وبلاگت خیلی قشنگه
موفق باشی

مجنون سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.majnooneashegh.blogfa.com

من مجنون هستم و بطور حرفه ای طراحی وبلاگ و وب میکنم نمونه ای از کار منو میتونید در وبلاگی که برای یکی از دوستان طراحی کردم ببنید عزیزانی که مایل به همکاری با من هستند می توانند نظرات و انتقادات و درخواست همکاری خود را اعلام نمایند.
به آدرس زیر مراجعه کنید :
www.majnooneashegh.blogfa.com

نیما چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 07:46 ق.ظ

زیبا بود. مرسی

مجتبی دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://bacheshie.blogfa.com

خوب بود. عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد