من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

سلام دوستان.از نظرات زیباتون کمال تشکرو دارم .دیروز دفترچه کنکور سراسری کارشناسی ارشد گرفتم.برام دعا کنین امسال بتونم قبول شم.سورشم به همتون میدم. 

معذرت نخواه

دیگر ببین مثل تو مغرور میشوم

از چشمهای لعنتیت دور می شوم

دیگر به هیچ وجه نگاهت نمی کنم

حتی اگر شد به خدا کور می شوم

دیگر برو برای خودت باش بعد از این

با غصه های بی کسی ام جور می شوم

دیگر دلم برای تو هرگز نمی زند

حتی من از حضور تو معذور می شوم

از چشمهای خسته من معذرت نخواه

وقتی من از دقایق تو دور می شوم

نشکن دلمووووووووووو

سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خسته ام

یادت نمیاد اون همه قول و قرارهایی که با تو بستم

با این همه ظلم ، تو ببین باز چه جوری پای این همه قول و قرار من نشستم

نشکن دلمو ، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

نگو بی خبری ، نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

نگو بی خبری ، نگو نمی دونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

دیوونه نکن دلمو ، آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

نگو بی خبری ، نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

نگو بی خبری ، نگو نمی دونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل

شب و روز....

سلام....سلامی دوباره.....پر از شادی و امید و خنده.اول از همه کسانی که کامنت گذاشتن ممنون.از بهترین دوستم(smy )که ایشالا هر جا هست سلامت باشه.باخت پرسپولیسو بهت تسلیت عرض میکنم.ایشالا غم آخرت باشه.تشکر میکنم از اینکه این وبلاگو اون جوری که دوست داشتم درستش کردی.منتها من باید با نرم افزارfront page برای آپ کردن استفاده می کردم.ببخشید که به زحمت انداختمت.دوستای خوبم داشتم بی خیال وبلاگه می شدم که انگار خدا خواسته بود من دوباره در کنار شما عزیزان باشم.به علت خرابی وبلاگ قدیمیم یه مدت نتونستم آپ کنم.اما از این به بعد منتظر آپدیتم باشید.سعی می کنم زود به زود آپ کنم.قراره اینجا رو دفتر خاطراتم کنم.درباره همه چی هم می نویسم.حالا شما نظرتون درباره وبلاگم چیه.دوست دارین از چی براتون بیشتر بگم؟دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه.فعلا خداحافظ