من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

سلام....سلامی دوباره.....پر از شادی و امید و خنده.اول از همه کسانی که کامنت گذاشتن ممنون.از بهترین دوستم(smy )که ایشالا هر جا هست سلامت باشه.باخت پرسپولیسو بهت تسلیت عرض میکنم.ایشالا غم آخرت باشه.تشکر میکنم از اینکه این وبلاگو اون جوری که دوست داشتم درستش کردی.منتها من باید با نرم افزارfront page برای آپ کردن استفاده می کردم.ببخشید که به زحمت انداختمت.دوستای خوبم داشتم بی خیال وبلاگه می شدم که انگار خدا خواسته بود من دوباره در کنار شما عزیزان باشم.به علت خرابی وبلاگ قدیمیم یه مدت نتونستم آپ کنم.اما از این به بعد منتظر آپدیتم باشید.سعی می کنم زود به زود آپ کنم.قراره اینجا رو دفتر خاطراتم کنم.درباره همه چی هم می نویسم.حالا شما نظرتون درباره وبلاگم چیه.دوست دارین از چی براتون بیشتر بگم؟دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه.فعلا خداحافظ
نظرات 7 + ارسال نظر

دلم گرفته............................

نادونی شنبه 21 آبان 1384 ساعت 07:43 ب.ظ http://n-a-d-o-n.blogsky.com

سلا>>>>>>>>>م
؛غرور خودت و واسه کسی که دوستش داری بشکن ولی دل کسی که دوسش داری به خاطره غرور نشکن؛ مرسید

..:: ســـــــوال::.. یکشنبه 22 آبان 1384 ساعت 08:09 ق.ظ http://3oal.mihanblog.com

اوووووووووووووول.. :دی ... بیا بینیم چی کار میکنی!

شایان یکشنبه 22 آبان 1384 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.shayannori.blogfa.com

سلام عزیزم...خیلی مطالب پر مهری داری...
خوشحال میشم با هم علاوه بر دوست .همکار هم بشیم
منتظرم

smy دوشنبه 23 آبان 1384 ساعت 11:57 ق.ظ

saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalam khoshhalam ke dobare web loget rah oftade ishalla hamishe shad bashi dar zemn delam bara har dotaton ye zarre shode azizam man inja vaghean delam mikhast ye offi az shoma dashte basham man shomaramo barat off gozashtam amma zaheran offat moppare man shomaramo mail mikonam hatman be azize delam bede shomaramo bashe misi babay kheili doseton daram ishalla hamishe va hame ja shado khosh bashin salam garme mano be golam bereson ke daram barash mimiram babay

حمید دوشنبه 23 آبان 1384 ساعت 02:01 ب.ظ http://ghorobeasheghan.blogfa.com

سلام فائزه جانم .
وبلاگ تو هم خیلی خوبه. مرسی که به من سر زدی .
بازم بیا پیشم
بای

بانمک دوشنبه 23 آبان 1384 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام فائزه جان
حالت چطوره؟
وبلاگت قشنگه ولی همانطوریکه خودت گفتی از امروز میخواهی آپ کنی ومطالب بزاری توش
بنظرمن عکسهای جذاب وزیبا هم بزار مخصوصا شعرهای .....
ممنون
ضمنا دستت درد نکنه که به من سر زدی
بازم بیا پیشم خوشحال میشوم .
مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد