من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

 خیلی سخته

 

خیلی سخته عاشق کسی بشی ,اما اون حتی ندونه دردتو

از چشات نخونه قصه غمو ,علت لرزش دست سرد تو

 خیلی سخته زندگیت فنا بشه,واسه دیدن یه لبخند رو لباش

واسه گفتن از امید و آرزو,تو سیاهی غم انگیز شباش

من نیومدم بگم عاشقتم,چون از این حرفا پر گوش همه

اشتباه که میگن گریه مرد,روی زخمای تنش یه مرهم

من نیومدم بگم تو هم بیا ,مثل قصه ها بریم از این دیار

یا که خیلی مهربون یه مدتی,واسه من ادای عشق و در بیار

تو میخوای برنده باشی میدونم , به همه میگم ببازن جلو پات

هر چی اسپند به آتیش میکشم,تا که چشمت نزنن بشن فدات

تو میخوای پرنده باشی میدونم, یه نفس هوای خوشبختی میخوای

خودم آسمون هفتمت میشم,تو فقط بگو,بگو باهام میای

 

ولنتاینو به همه دوستای گلم تبریک مگم مخصوصا عاشقایی که این روز رو کنار عشقشون بودن

..............saluuuuuuuuuuuuuuu

 

یا اباعبدلله

 

به نام آن کسی که اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد

 

السلام علیک یا ابا عبدالله

 

همه ما وارثیم . وارث عذاب عشق

سهم آن کسی بیشتره

که بشه خراب عشق

 

عاشورای حسینی بر همه عاشقان تسلیت

یا حسین امشب طلوع عشق منه به خودت میسپارمش