من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

 

 

 

بنام یگانه نوازنده’ گیتار قلبم

 

 

چقدر سخت است

 

 گل آرزوهایت را در باغ دیگری ببینی و هزار بار در خودت بشکنی 

 

و آن وقت آرام زیر لبت بگویی:

 

 گل من باغچه‌ی نو مبارک

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران یکشنبه 7 آبان 1385 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام آقا مجتبی
چه زیبا قلم زدی مهربان
درد دل من هم همینه
دلم برات تنگ شده
یا حق

علی پنج‌شنبه 11 آبان 1385 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.jomjome0.blogfa.com

سلام آقا مجتبی
این متنت منو به یاد‌ جمله‌ ی انداخت


بد ترین دل تنگی
برای هر کسی آن است که:
در کنار او باشی و مطمئن باشی که هرگز به او نمی رسی.

موفق باشید.

شکوفه پنج‌شنبه 18 آبان 1385 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.haramedelam.blogsky.com/

سلام ...

کوتاه نوشتی ولی خیلی پر محتوا و معنا ...

موفق باشی ..

در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد