من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

نشکن دلمووووووووووو

سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خسته ام

یادت نمیاد اون همه قول و قرارهایی که با تو بستم

با این همه ظلم ، تو ببین باز چه جوری پای این همه قول و قرار من نشستم

نشکن دلمو ، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

نگو بی خبری ، نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

نگو بی خبری ، نگو نمی دونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

دیوونه نکن دلمو ، آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

نگو بی خبری ، نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

نگو بی خبری ، نگو نمی دونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل

شب و روز....

نظرات 2 + ارسال نظر
مرد قبیله سه‌شنبه 24 آبان 1384 ساعت 12:42 ق.ظ http://hallowsky.blogfa.com

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی
رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی
ای که بی تو تک و تنها توی غربت سنگی
میدونم بر نمیگردی شدی همرنگ دورنگی
همه ی زندگی من اون نگاه عاشقت بود
چرا فکر کردی به جز من یکی دیگه لایقت بود
رفتی و ازم گرفتی اون نگاه آشناتو
واسه من باقی گذاشتی التهاب لحظه هاتو
حالا من تنها نشستم با نوای بی نوائی
چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفائی

دیوونه دوشنبه 30 آبان 1384 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.yasharella.blogfa.com

عالیه
وبت خیلی با احساس بید جیییییییییییییییگر
امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی
به منم سر بزنی خوشحالم میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد