من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

 

 

<< bename yegane navazandeye ghalbam >>

 

به سلامتیه گاو چون که نگفت من گفت ما، به سلامتی کرم خاکی نه به خاطره کرمش به

 خاطره خاکی بودنش، به سلامتی دیوار که هر مرد و نامردی بهش تکیه میکنه، به سلامتی

 مورچه که تا حالا هیچ کس اشکشو ندیده، به سلامتی خیار نه به خاطره خ اش بلکه به

 خاطره یارش، به سلامتی شلغم نه به خاطره شلش به خاطره غمش. به

سلامتیه هر چی نا مرده که اگر نامرد نباشه مردا شناخته نمیشن

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرورگر.کام پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1385 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

chshm merc az lotfet bye

باران پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1385 ساعت 12:52 ب.ظ http://parvaz4u.blogsky.com

سلام.وبلاگت قشنگه.ولی یه مقدارتوی انتخاب رنگ دقت کن.چون سخت میشه بعضی هاشو بخونی.بهم سربزن اگه باتبادل لینک موافق بودی بهم خبربده.بای...باران.

فائزه شنبه 9 اردیبهشت 1385 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.nice-girl614.blogsky.com

سلام.حال شما؟خوبی؟ممنون از اینکه وبلاگم همچنان داره آپ میشه.مطالبشم جالب شده.ایشالا هم تو زندگیت و هم درست موفق باشی .الان من آپ نمیکنم عوضش یکی هست آپ میکنه.مرسی.بابای اس ام وای.

مریم پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام
من وب ندارم اما از وب دیگران دیدن میکنم از وب شما خوشم امد چون بیشتر نوشتی تا عکس و ... بکار ببری
واقعا خوشم امد
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد