من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

تقدیم به عزیز دلم که برا سلامتیش جونم فداش میکنم

 

به نام آن کسی که اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد

 

گر چه مستیم و خرابیم چو شبهای دگر       
                   

              باز کن ساقی مجلس سر مینای دگر 
   
        

    امشبی را که در آنیم غنیمت شمریم                

              شاید ای جان نرسیدیم به فردای دگر

             

     مست مستم مشکن قدر خود ای پنجهء غم  
    

                   من به میخانه ام امشب تو برو جای دگر



شب تا  صبح نمی خوابم برا سلامتیت دعا می کنم   شما هم براش دعا کنید تا خوب بشه

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فقط کلیک سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1385 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

همتا چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.hamta-16.blogfa.com

سلام...جالب بود...باشه براش دعا می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد