من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

به نام یگانه معشوق عاشقان و به نام یگانه معبود عابدان

سلام دوستان.بازم از کامنت قشنگتون ممنونم.این بار میخوام سوالی مطرح کنم تا خودم نیز به جواب سوالم برسم.فقط از شما میخوام هر چی واقعیت است بگویید.متشکرم.

سوال:هدف شما از دوست شدن با جنس مخالفتون چیست؟

آخه بعضی ها از روی سرگرمی وتنهایی و هزار تا چیز دیگه میان رفیق میشن.آخه کسانی که با چت واینترنت آشنایی دارن میان دوستاشونو از همانجا انتخاب می کنن.عجب زمونه ای شده ها....من منتظر جوابتون هستم.متشکرم.

نظرات 4 + ارسال نظر
آزیتا شنبه 26 آذر 1384 ساعت 11:32 ق.ظ http://azi.blogsky.com

سلام
چه سوال سختی ...
برای سوالهای آسان تر که مطرح کردی خبرم کن من خوب بلدم جواب بدم
به منم سر بزنی خوشحال میشم

لیلا شنبه 26 آذر 1384 ساعت 02:50 ب.ظ http://tanhatarinashna.blogfa.com

سلام ممنونم بهمون سر زدی در مورد لینکم چشم در اولین فرصت لینک میزنم پایدار باشی یا علی

مهدی سه‌شنبه 6 دی 1384 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
خسته نباشی فائزه خانوم
اگر می پرسید که جذر عدد ۹۶۷۸۴۳۴۷۶۶۵۴ چند است راحت تر بود تا پاسخ به این سئوال
آخه میگن روزی مسئوالان ناسا اومدند تعدادی از افراد را مصاخبه کنندتا از بین اونها سه نفرشان را برای ماموریت به مریخ انتخاب کنند از اولی پرسیدند ۲ ضربدر ۲ چند میشه ؟
جواب درست میده بهش میگن تو انتخاب شدی به نفر دوم میگن ۴ ضربدر ۴ چند میشه میگه ۱۶ میگن آفرین تو هم انتخاب شدی به نفر سومی که یک نفر ترک بوده میگن جذر عدد ۱۹۸/۳۹۸/۴۷۶/۸۴۷/۹۸۷ چند میشود؟
ترکه در جواب میگه اگر میخواهید منو نبرید بگوئید نمی بریمت چرا دیگه .......
حالا نوبت توست یک سئوال سختی پرسیدی که جوابش هرچیزی که فکرش را بکنی میتونه باشه
به قطب های منفی ومثبت آهنربا فکرکن
زن ومرد هنگامی کامل میشوند که به یکدیگر برسند واگر این رسیدن قانونی باشه بهش ازدواج میگن واگر خارج از عرف باشه منجر به فساد میشه
ببخشید پر حرفی کردم
پیش من هم بیا
ممنون
تا بعد...

سروش جمعه 9 دی 1384 ساعت 03:56 ب.ظ http://ravi.blogsky.com

تو این دوره زمونه اکثر پسرا تا جایی که من میدونم دنبال یه عروسک میگردن یه عروسک زنده! که با اون کمبودها و نیازهاشونو برطرف کنن و ااگر هم محبتی دروغین دارن فقط بخاطر خودشونه و 90درصد وعده هاشون دروغه البته نمیشه همه رو با یک چوب روند!؟ ولی عده ای هم هستند که با صداقت رفتار میکنند، البته نباید منکر این شد که انسان به جنس مخالف نیاز و گرایش نداره ولی در زندگی انسان باید متعادل باشه. البته بستگی به ارتباطشم داره ؟! به عنوان مثال در دانشگاه چرا باید دختر وپسرهای یک کلاس با یه چشم دیگه به هم نگاه کنن که خیلی هم بده ... حالا اقای x و خانمy از هم خوششون میاد و با رضایت هر دو رابطه همکلاسی به یه رابطه ی دیگه تبدیل میشه... وارد جزئیات نشم بهتره، خیلی طولانی شد. من خودم این رابطه ای که شما مد نظرتون بوده رو فقط وفقط با اونیکه واقعا دوسش دارم می خوام داشته باشم نه کس دیگری اونم اگه طرفم منو دوس داشته باشه و مایل به یک رابطه ِ دوستانه باشه به همین دلیل هم هیچ وقت این اجازه رو به خودم ندادم که به اون پیشنهاد یک رابطه ی دوستانه رو بطور مستقیم مطرح کنم و همیشه سعی کردم تا در رفتارم بهش نشون بدم که چقدردوسش دارم و اگه بخوام جواب سوالتونو تو یک جمله بگم،میگم: ابراز محبت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد