من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

     « بنام معشوق حقیقی که وفایش ازلی و ابدی است »



تو به شفافیه شبنم روی برگا 
                                
                     من مثل یه برگ زردی 
                                                
                                      که میو فته از درختا

تو مثل طراوت گلای نرگس
                                  روی قلبم 
                                             
                                    من نوشتم بی تو هرگز


بین من و تو فا صله غوغا می کنه 
                
                       یاد حرفای قشنگت
 
                                     من و رها نمی کنه


تو من و گذاشتی رفتی توی روزگار وحشی 

                    توی کوچه های غربت دنبالم حتی نگشتی


تو مثل ستاره ای که

              توی شبهای سیاهم

                           می درخشی و می شی جون پنا هم


تو مثل طراوت گلای پونه

                      چرا رفتی از برم ای دیونه


تو مثل یه تیکه ابری
 
                     توی آسمون آبی

                               پاک و صادق مثل رویا  
                                        
                                                      
مثل خوابی

 بگو یک بار آره یک بار بر می گردی 
 
                               یا هنوزم بی تفا وت

                                                   یخی سردی

نظرات 5 + ارسال نظر
ساجد دوشنبه 4 مهر 1384 ساعت 10:55 ق.ظ http://sjdsports.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری موفق باشی
به کلبه ما هم سری بزن

رامین دوشنبه 4 مهر 1384 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.cheraraft.blogsky.com

سلام مریم خانم.ممنون به من سر زدی.آپ کردم منتظرت هستم.یادت نره بیای پیشم

پویا دوشنبه 4 مهر 1384 ساعت 09:33 ب.ظ

Sami سه‌شنبه 5 مهر 1384 ساعت 01:01 ب.ظ http://Celestial.blogfa.com


بر می گردی ؟ نه دیگه فایده ای ندارد . می دونم دیگه برنمی گردی .
دیگه مثل همیشه نیستی . این را چشمهایت به من می گویند !

سیروان سه‌شنبه 26 مهر 1384 ساعت 02:59 ق.ظ

سلام منم دیگه دارم دوباره عاشق میشم دوست دارم دوباره لطافتش رو تو اغوشم بگیرم دستم رو بگیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد