من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی


    همو مظهر عشق است و عشق از او جان می گیرد

باید جاری بود تا معنای زندگی را فهمید

حس جاری


جاری شدن یعنی،در خود سفر کردن

رفتن به سوی او،از خود گذر کردن

جاری شدن یعنی،یکجا نپوسیدن

امواج آبی را،از دور بوسیدن

یعنی مسافت را،هرگز نپرسیدن

تا دورها رفتن،اما نترسیدن

یک هجرت دائم،یک شعر بی همتاست

یک راه طولانی، تا بستر دریاست

هم معنی تغییر،هم جنس آغاز است

یک حس بی مانند،مانند پرواز است

این حس جاری را ،در خویش پیدا کن

یعنی اگر رودی،آهنگ دریا کن

دریا همان موج است،موجی که می خواند

یک رود با دریا جاوید می ماند

ملیحه مهر پرور

   

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 04:11 ق.ظ http://shiz.blogsky.com


گناه یعنی :من با شکست می شکنم !

و سفره ام را با سیبهای سرخ و سفیدش

به آب میریزم

و بالهای عطشناک مرغ عشقم را

به میله های قفس می زنم گره کور


محسن چهارشنبه 2 شهریور 1384 ساعت 05:48 ق.ظ http://www.mohsencrazy.blogfa.com

سلام مریم خانوم امیدوارم که همیشه سبز و خرم باشید
همیشه یک چیز را به یاد داشته باش خدا همیشه کمکمون میکنه همیشه خدارو ذکر بگیم بدونیم اونم به تمامیه افکار و کارهایمان نظر میده همیشه دوستمون داره در سخت ترین شرایط به دادمون میرسه من خودم امروز واقعا در اوج گناه بودم ولی باورتون نمیشه که چطور امشب کمکم کرد باورتون نمیشه.همیشه خدا را ذکر بگویید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد