من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی


  
 
خالق زیباست ، پس بنام خالق زیبائی ها

         
تقدیم به تمامی قلبهای پاک



به دیدارم بیا هر شب


در این تنهائی تنها و تاریک خدا مانند،


دلم تنگ است.


بیا ای روشن ای روشنتر از لبخند،


شبم را روز کن در زیر سر پوش سیاهیها


دلم تنگ است.


بیا بنگر ،چه غمگین و غریبانه


در این ایوان سر پوشیده،و ین تالاب مالامال


دلی خوش کرده ام با این پرستوها و ماهیها


و این نیلوفر آبی و این تالاب مهتابی.


..... شب افتاده است و من تنها و تاریکم.


و درایوان و در تالاب من دیریست


در خوابند


پرستو ها و ماهیها وآن نیلوفر آبی


بیا ای مهربان با من!

                       
بیا ای یاد مهتابی!

                                                           مهدی اخوان ثالث

نظرات 3 + ارسال نظر
ادمین سایت شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 02:34 ق.ظ http://www.irangroups.tk

سلام . بلاگ خوب و مفیدی دارید بهتون تبریک میگم . آدرس سایت خودم رو بالا گذاشتم . این سایت از تعدادی فروم یا همون انجمن گفتگو تشکیل شده . شما میتونید بسته به علاقه شخصی تو هر کدوم ازانجمنها فعالیت نمایید. شما همچنین میتوانید درانجمن مخصوص وبلاگ نویسان این سایت بلاگ خود یا دیگران رو معرفی نمایید تا بقیه کاربران هم با بلاگ شما آشنا بشن . منتظرتون هستیم....... .

محمود شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 02:35 ق.ظ http://nooshdaroo.blogsky.com

سلام ... وبلاگ خیلی قشنگی دارید .. بهتون تبریک میگم و اگه تونستید به من هم یه سر بزنید .

امید خطر شنبه 29 مرداد 1384 ساعت 02:36 ق.ظ http://omidkhatar.mihanblog.com

امشب من و کلبه خوشحالیم
اینک من و کلبه دیکر تنها نیستیم
بانوی شبهای مهتابی
به کلبه حقیر من خوش آمدی
خوشحات میشیم به وبلاگ ما بیایی و نظر بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد