من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی


« بنام معشوق حقیقی که وفایش ازلی و ابدی است »

                       

                   سلام به همه دوستای گلم
 



                           اندوه پرست


کاش چون پاییز بودم........   
                            
                    کاش چون پاییز بودم........   

      
  کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم

                        برگهای آرزوهایم یکایک زرد می شد

                                                  آفتاب دیدگانم سرد می شد

ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ می زد 

                                   اشکهایم همچو باران

                                         دامنم را رنگ می زد

وه   چه زیبا بود اگر پاییز بودم

         وحشی و پر شورو رنگ آمیز بودم

                شاعری در چشم من می خواند شعری آسمانی

                    در کنارم قلب عاشق شعله می زد

                                                در شرار آتش دردی نهانی

            نغمه من :

                       
همچو آوای نسیم پر شکسته

                              عطر غم می ریخت بر دلهای خسته


      
      پیش رویم :

              
چهره تلخ زمستان جوانی 
            
           پشت سر :   

                               آشوب تابستان عشقی ناگهانی
    
              سینه ام :
                                           
                
  منزلگه اندوه و درد و بد گمانی

                
 
    کاش چون پاییز بودم........
   
 
                       
کاش چون پاییز بودم........   


                                                                                      فروغ                   

نظرات 4 + ارسال نظر
* سمیرا جووووووووووووون * چهارشنبه 26 مرداد 1384 ساعت 12:11 ب.ظ http://baaghali.blogsky.com

خیره سرم من خاک بر سر آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاپم
تا شما آپ میشین من زمین و زمانو میترکونم
اونوقت شماها ...

این لوگوم
یالا دیگه بذارین تو وبلاگتون
a href="http://baaghali.blogsky.com" target="_blank"img border="0" src="http://www.blogsky.com/logo/baaghali.gif" alt="*~* آغایونه ته صالون حم اشغه *~*"/a
-*------------------------------------------------------*-
و آنگاه که اسماعیل به دستور خدا یگانه فرزندش را آماده کرد برای قربانی .. ندا آمد :
::::::::::::..... هی ابی بی خیال شو... ولش کن .. تو در برابر دوربیم مخفی قرار داری ...........::::::::::::
-*-------------------------------------------------------*-
دیگه نمیای که .............
متظرمااااااااااااا

یعنی
سلام
یوه اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

رضا چهارشنبه 26 مرداد 1384 ساعت 12:18 ب.ظ http://booterboy.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن البته اگه به بوت علاقه داری

سیاوش چهارشنبه 26 مرداد 1384 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.tanbooremast.blogsky.com

سلام مریم جان وبلاگ قشنگی داری بابت نوشته هات بهت تبریک میگم خوش باشی و سلامت. یا علی

میثم چهارشنبه 26 مرداد 1384 ساعت 05:46 ب.ظ http://sokot-eshgh.blogfa.com

سلام خوبید ....
دیروز دلم گرفته بود رفتم کنار پنجره فریاد زدم یا تو بیا یا من و پیشت برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد