من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی


     بنام تنها پناه آشفتگان دیار سرنوشت               


      
                تقدیم به بهترین برادر وخواهر دنیا

 

همه می گذرند و می گویند :


            (( چقدر زود عاشق شدی !))


                    و من بی توجه به گفته ها ،


     دامن چین چین آرزو می پوشم


              و پولک شادی به سر می زنم

         
                           تا تو بیائی ،


                            با طنین فراموشی نبودن ها


                ولی کم کم ، پولک ها شل شدند و افتادند


        و تیک تیک ثانیه های انتظار


                                به من فهماند،


          چقدر دیر است!


                  و دیدم که تو هرگز نمیائی


                        نمی خواهم باور کنم که حالا


         میان اصوات خاموش اشک


                  همه می گذرند و می گویند :


                      

                      (( چقدر ساده فراموش شدی!))
 



 

نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 25 مرداد 1384 ساعت 11:25 ق.ظ http://taranejoon.blogsky.com

salam in weblage mane yeki hakesh karde aziz weblage shoma kheily jaleb bood khasti bia weblage manam bebin az ghabl matalebi dare age mitoni komakam koni mamnoon misham ya off bezar ya ham ke oonja nazar miram mikhonam mamnooon misham bye

[ بدون نام ] یکشنبه 3 مهر 1384 ساعت 11:30 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد