من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی


« بنام معشوق حقیقی که وفایش ازلی و ابدی است »

تقدیم به داداش گلم



عشق یک واژه لال است تو باید باشی                                    
                                 
زندگی بی تو محال است تو باید باشی


گر تفاهم سر این شاخه ماه است ای مهر                               
                                  
   باز یک میوه کال است تو باید باشی  


اشک از جانب دل گفت ای خوبترین                                        
                               
هستی ام زیر سوال است تو باید باشی


بی تو ای شعله عمر من ماتم زده در                                      
                                   
معرض باد زوال است تو باید باشی    



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 مرداد 1384 ساعت 05:28 ب.ظ

مریم جان خسته نباشی...خیلی حال کردم خیلی زیبا بود..مرسی...وقت کردی پایین شهر هم سری بزن...

www.bezanberim.co.sr

آرزو - وحید یکشنبه 16 مرداد 1384 ساعت 03:19 ق.ظ http://Dostan.blogsky.com

سلام مریم جان
خوب هستی ؟
من تازه با وب شما آشنا شدم . اگه خواستی یه سری هم به ما بزن خوشحال میشیم
راستی مطالبت هم قشنگه . همیشه خوب و خوش و سلامت باشی
خدافظی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد