من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

 

« بنام معشوق حقیقی که وفایش ازلی و ابدی است »


سلام به همه دو ستای خو بم




تقد یم  به  عزیز ترین  ها



هد یه



من  از  نها یت  شب  حرف  می زنم


من  از  نهایت  تا ریکی


و  از  نها یت  شب  حرف  می ز نم


اگر  به  خا نه  من  آ مدی  برای  من  ا ی  مهربان  چراغ  بیار


و  یک  دریچه  که  از  آن


به  ازد حام  کو چهء  خو شبخت   بنگرم

                                                                                 فروغ

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد پنج‌شنبه 13 مرداد 1384 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.myintel.tk

سلام خوبی وبلاگت خیلییی نازه به منم سر میزنی؟
www.myintel.tk
با بای عزیزم

شکوفه جمعه 14 مرداد 1384 ساعت 02:17 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام عزیزم ... شعر قشنگی از فروغ انتخاب کردی ... ممنونم از اینکه بهم سر زدی .. موفق باشد .. در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد