من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

« بنام معشوق حقیقی که وفایش ازلی و ابدی است »



سلام به دلهای عاشق




تقدیم  به همه عاشقایی که درد عشق و تو و جود شون  حس  میکنن




من  تمو م   قصه هام  قصه  تو ست

اگه  غمگین  اون  از  غصه  تو ست


یه  دفعه  مثل  یه  آهو  تو ی   صحرا ها   رمید ی


بس  که  چشم  تو  قشنگ  بود  گله  گرگ  و  ندیدی

دل  نبو د   تو ی   دلم  تو  رو  گر گا  نبینن

او نا  با  دندو ن   تیز  به  کمینت  نشینن

الهی  من  فدای  تو  چیکار  کنم  برای  تو

اگه  تو  این  بیا بو نا   خاری  بره  به پای  تو


یه  دفعه  مثل  پرنده  قفس  عشق  و  شکستی


پر  زدی  تو  آسمو نا  رفتی  اون  دو را  نشستی


دل  نبود  توی  دلم    گم  نشی  تو   کو چه   با غها


غروبا  که  تا ریکه   نریزن  سرت  کلا غها


نخو ره  سنگی  به بالت   پرت  نشه  فکرو  خیالت

من  تموم  قصه هام  قصه  تو ست


اگه  غمگین  او ن  از  غصه  تو ست


یه  دفعه  مثل  یه  گل   رفتی  تو  دست  خزون


سیل  بارون  و  تگرگ   میو مد  از  آسمون


بردمت  تو  گلخو نه   که  نریزه  رو  سرت

که  یه  و قت  خیس  نشه    یخ  کنه  بال  و  پرت


نشکنی  زیر  تگرگ   نریزه  از  تو  یه  برگ

من  تموم  قصه هام  قصه  تو ست


اگه  غمگین  اون  از  غصه  تو ست


یه  دفعه  مثل  یه  شمع  داشتی  خا موش  میشدی


اگه  پر وانه  نبود  تو  فراموش  می شدی


آره  پرو ا نه   شدم   که  پرام  سو خته  شه


تا آتیش دل تو   به دلم دو خته  شه


که  بسو زه پرو  بالم   که  راحت  بشه  خیا لم

دارم  از  تو  می نو یسم    تو  که  غم  داره  نگات


اگه  دو ست  داشتی  بگو    تا  بازم  بگم  برات
 

ا نقده   می گم    تا  خسته شم    با  عشق  تو    شکسته  شم


نظرات 1 + ارسال نظر
شکوفه جمعه 7 مرداد 1384 ساعت 01:40 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام عزیزم .. ممنونم از اینکه به وبلاگم سر زدی.. خیلی خوشحالم کردی .. متن قشنگی نوشتی .. امیدوارم که همیشه شاد و خرم باشی .. در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد