من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

« بنام معشوق حقیقی که وفایش ازلی و ابدی است »



سلام به دلهای عاشق



تقدیم به به دوستای گلم




دو ستت دارم ، بی آنکه مرا دو ست داشته باشی ...
دو ستت دارم حتی اگر از چشمان خیسم بخندی و بی خیال این باشی که دلم شکسته است...


دو ستت دارم حتی اگر دلت سنگ باشد ، حتی اگر هیچ احساسی بر من نداشته باشی با اینکه میدانم در دلت یک دنیا محبت است و احساست مثل آب پاک و زلال است...


عزیزم باو ر کن به تو نیاز دارم ، منی که قلبی ویرانه دارم و دلی سو خته ، منی که ساحل دریای دلم طو فانی است و امواج غم و غصه در دلم زیر و رو می شود نیاز به تو دارم که قلبم را با محبت و عشقت صفا دهی ، دل سو خته ام را با عشقت جان بدهی و ساحل دریای دلم را آرامتر از همیشه کنی...


عزیزم مرا باو ر داشته باش ، حتی برای یک لحظه هم که شده قلب مرا با تمام   و جودت حس کن ... بیا تا تنهایی دو باره به و یرانه دلم نیامده است !


تا تنهایی قاب خالی و بدون عکسش را در طاقچه قلبم نگذاشته است، تو بیا و قاب زیبای عکست را در آنجا بگذار!


بیا در قلبم با صدای مهربانت بگو درد دلت را به من و با فریاد اسم مرا صدا کن و بگو مرا دوست میداری تا سکوت تلخی که مدتهاست اعماق قلبم را فرا گرفته است و قلبم را غم زده کرده است شکسته شود!


قلبم را پر از محبت و عشق و صفای خودت کن ! بگذار آن خونی که در رگهای خشک من جاری می شود خون تو باشد و بگذار آن و جود من و جود تو نیز باشد!


عزیزم اینک که مینویسم دوستت دارم چشمانم خیس است ، به خدا خیس است ، پس چشمهای خیس مرا باو ر کن و تو نیز به من بگو مرا دوست میداری.


با آهنگ دلنشین عشق و با یاد تو و با عشق به قلب تو با چشمانی خیس و قلبی پر از امید اگر نخندی و اگر بی خیال این دل عاشق من نباشی می نویسم که دوستت دارم...
این بار نه از حفظ میگویم و نه تکرار میکنم ، این بار برای آخرین بار میگویم این کلمه را !!!! چونکه دو ست داشتن به عمل است نه به گفتن!

پس برای آخرین بار میگویم که مرا بفهمی و قلب شکسته و عاشق مرا باو ر داشته باشی ::::::::


  عزیزم دوستت دارم
                 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 11:58 ق.ظ http://avayeirani.com

هادی دوشنبه 3 مرداد 1384 ساعت 09:10 ق.ظ http://hadimehraban.blogfa.com

سلام عزیز وبلاگ پر از احساس و قشنگی داری
خوشم اومد.
دیونه کیه ؟ عاقل کیه ؟ جونور کامل کیه ؟ واسته نیا بعزتت خمارم, حوصلة هیچ کسی رو ندارم , کفر نمی گم سؤال دارم, یه تریلی محال دارم .............
حتما به من یه سری بزن
خوشحال می‌شم
بای عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد