من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

سلام مجی جون.واقعا مرام داری


« بنام معشوق حقیقی که وفایش ازلی و ابدی است »



سلام مجی جون.واقعا مرام داری



به خاطر تمام  زحماتی  که برام انجام دادی و دقیقه دقیقه های اکانتت را صرف مطالب
و بلاگم کردی و  و قت گرانبهایت را هدر دادی.به خاطر تمام شعرهای قشنگی که نثار من و دو ستانم کردی انرژی مثبتی به ما دادی تا زندگی را با نگاهی تازه بنگریم کمال تشکر را دارم
.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبیی شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام عزیزم
ممنونم از اینکه من و لایق دونستی و این اجازه رو به من دادی که تو این وب قشنگت سهمی داشته باشم

فقط این و بگم که با تمام وجودم سعی کردم تو وبلاگت کار کنم تا شاید بتونم خوشحالت کنم

همیشه و همه جا به یادتم و در خدمت شما

به من سر بزن جون خیلی وقت که از شما بی خبرم

خدافظ

محمد رضا یکشنبه 16 مرداد 1384 ساعت 03:42 ب.ظ http:///http://www.nice-girl614.blogsky.com/

bah bah che khobe dari pishraft mikoni khosham omad@};-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد