من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

« بنام معشوق حقیقی که وفایش ازلی و ابدی است »



سلام دوستان



الهی  به  حرمت آن  نام  که تو  خوانی  و به  حرمت  آن  صفت  که تو چنانی  دریاب  که  می توانی


الهی عمر خود به باد کردم و بر تن خود بی داد کردم گفتی و فر مان نکر دم درماندم و درمان نکردم



الهی عاجز و سر گردانم نه آنچه دانم دارم نه آنچه دارم دانم




الهی اگر تو مرا خواستی من آن خواستم که تو خواستی




الهی به بهشت و حور چه نازم مرا دیده ای ده که از هر نظر بهشتی سازم



الهی در دل های ما جز تخم محبت بکار و بر جان های ما جز الطاف و مرحمت خود منگار و بر
کشت های ما جز باران رحمت خود مبار به لطف ما را دست گیر و به کرم پای دار الهی

حجاب ها از راه بردار و ما را به ما مگذار


نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 03:29 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ... به هر کدوم از دعاهات یه آمین می گم..خیلی قشنگ نوشتی ... خوش باشی ...در پناه حق

امیر جمعه 7 مرداد 1384 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.jado2007.blogsky.com

سلام من امیر هستم. اومدم نظرمو بدم.خیلی خوشگل نوشتی.ازت میخوام تو هم بیای تو وبلاگ من نظر بدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد