من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

           
     « بنام معشوق حقیقی که وفایش ازلی و ابدی است
» 

     
     سلام بچه ها 


       


               
      <<
این و تقدیم می کنم به همه عا شقای واقعی>>



     ای  تمام   فکر  من  در  روز  و  شب
 
                         ای  همه  هزیان  من  در  سو ز  تب

                                        ای  نهان  در  پیکرم  چون  جان  شده
 
                                                    همچو  بو ی گل به گل پنهان  شده


     آه  ای  بالا ترین  سو گند  من 
                         ای  نهان در  گریه  و  لبخند  من

                                        ای به   ر گها یم   چنان خون  گمشده
                                                       در  میان   دیده ام   مردم   شده


     ای  شکوه  آسمان  در  چشم  تو
                         ای  فدای  قهر  و ناز  و  خشم  تو
                                        ای  بهشت  دل  کش  مو عود  من
                                                       خون  گرم  زندگی  در  پود  من


     ای  تمنای  دل  تنهای  من
                         ای  چراغ  روشن  شبهای  من
                                         جز  تو  کی دارم به جز  تو گفتگو
                                                        ای   به   گو شم   گو شوار   آرزو


     گر  که  یاران  غافلند از یاد  من
                        از  دل  دیو انه   نا شاد   من
                                       عشق  تو  چون  در دلم  باشد چه  غم
                                                      چون   که  تا  روز  قیامت  با  تو ام


     خلق  می گو یند  گر  او  یار  تو ست
                         مایه  غم  از  چه  در  اشعار  تو ست
                                        گر  دل  او با  دل  تنگت  یکیست
                                                       ناله های حسرتت پس چیست چیست


     آه  من  دیوانه ام   دیوانه ام
                         جز  تو از  خلق جهان  بیگا نه ام
                                        دوستت  دارم  تو  می خوا هی  مرا
 
                                                        باز   می ترسم   نمی دانم   چرا


     وای  اگر  روزی  فرا مو شم   کنی 
                         با   غم  هجران  هم   آغو شم   کنی

 

نظرات 4 + ارسال نظر
Mehran یکشنبه 26 تیر 1384 ساعت 03:18 ب.ظ http://shere-moaser.persianblog.com

سلام ............ جالب بود .........

علیرضا یکشنبه 26 تیر 1384 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.catsport2010.blogsky.com

سلام استاد واقا عالیه
گل کاشتین
(بابا تو دیگه کی هستی؟)
ایول
به منم ۱ سر مسزنی؟
اگر سر زدی نظر یادت نره۱ وقت!!!!

آرمان دوشنبه 27 تیر 1384 ساعت 01:13 ق.ظ

مریم به من بگو که از کجایی و چند سالته . ممنونم .

مریم چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.nice-girl614.blogsky.com

سلام.اول شما معرفی کنین بعد من.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد