من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

نیایش


    بنام آفریننده عشق


تقدیم به زیباترین عشق


خداوندا چنانم توبه ده تا نافرمانیت نکنم و تا زنده و پاینده ام داشتی نیکی و نکوکارییت

را روزان و شبا ن به من الهام فرمای

ای پروردگار جهانیان  خداوندا  هرگاه با خود  گفتم  مهیا و آماده  باشم  برای نماز و در

پیشگاهت به راز و نیاز پردازم  چون تو کسالت بر من انداختی و  چون به نماز ایستادم

حال نیایش از من ربودی آنگاه که به راز و نیاز پرداختم..........


مرا  چه  دردیست  که  هرگاه  با خود  گفتم  نهاد خود از آلودگیها رفته ام و  درونم  به

سامان آورده ام  و نزدیک  است به مقام  توبه کاران رسم آزمایشی سخت گریبانگیرم

شد که پایم بلغزانید و میان من و خدمتگزارییت مانع شد

سرورا شاید تو مرا از درگاهت رانده  و از خدمتت  دور کرده باشی یا شاید مرا در زمره

سبک شمارندگان حقت یافته و به دور دستم افکنده ای یا شاید مرا در شماردروغ زنان

دیده و  کنارم زده ای یا شاید مرا  در شمار  نا سپا سا ن  نعمت هایت یافته و  محرومم
ساخته ای یا شاید مرا همدم بیکارگان دیده  و  به ایشانم  وا گذاشتی یا شاید  دوست

نداشتی که نیایشم شنوی و از درگاهت دورم کرده ای یا شاید به واسطه بی پروا یی

و گستاخیم کیفر دادی یا شاید.........

کریما  اگر اینک از من  درگذری بجاست  که تو از  گناهکاران پیش از من نیز در گذشتی

زیرا که پروردگارا بزرگواری توو برتراز کیفر دادن تقصیرکاران و من به فضلت پناهنده ام

وز   توبه  سویت   گریزان   و من  انجام  هر  وعده ای   که از  عفو  چشم   پوشی   به

نیک گمانانت  داده ای خواهانم


                                                                                            

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدین پنج‌شنبه 23 تیر 1384 ساعت 12:43 ق.ظ http://POOLSAZAN.blogsky.com

webloge khobi dari,maloome ahle deli,ye soal dashtam estedade taraneh soraee ham dari ya na?????

نیکی و ثنا یکشنبه 26 تیر 1384 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.fara-15.persianblog.com

واقعا وبلاگ قشنگی دا ری امیدواریم موفق تر باشی

پویا پنج‌شنبه 30 تیر 1384 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی داری. امیدوارم موفق باشی . بیشتر از خودت بنویس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد