من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

تقدیم به همه عاشقا یی که معشوقشون رو از دست دادن

ای  که ازکلک هنر نقش  دل انگیز  خدایی
                                                               حیف باشد
 مه من
کین همه از مهر  جدایی

گفته  بودی  جگرم  خون نکنی  باز  کجایی
                                                               من ندانستم از اول  که تو بی مهرو  وفایی

                                    عهد  نابستن از ان به  که  ببندی  و نپایی

مدعی  تعنه زند  بر
غم  عشق
  تو  زیادم
                                                                این نداند که من از بهر
غم عشق
تو  زادم
نغمه   بلبل   شیراز   نرفته   است  ز یادم
                                                                دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم

                                    باید اول به تو گفتن که
جنین خوب
چرایی
             
 
نظرات 3 + ارسال نظر
شکوفه چهارشنبه 22 تیر 1384 ساعت 04:10 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام .. وبلاگ قشنگی داری و همچنین نوشته هات .. در پناه حق موفق و شاد باشید ...

شاهزاده چهارشنبه 22 تیر 1384 ساعت 04:12 ب.ظ http://weblog.dezfoul.net/kingsboy

شعر زیبائی بود
ممنونم از اینکه این شعر رو تقدیمی کردی
شعرت زیبا ولی غم انگیز بود
امیدوارم هر آرزوئی داری اونجوری که می خوای واست براورده بشه

موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1384 ساعت 12:54 ق.ظ http://cool-girls.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد