من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

میدونی؟

اسمون همیشه ابی نیست

همیشه هم صاف نیست

گاهی ابری گاهی هم بارونی

از اسمون همیشه بارون نمیاد

خوب! این طبیعتشه ولی همون موقع هایی هم که داره بارون میباره برو بشین پای درد و دل اسمون

ببین چی میگه؟ چرا داره گریه میکنه؟ دلتو بده به اسمون عوضش ازش چند تا ستاره بگیر

میدونی؟

گاهی اسمون پر از ستارست ولی یه ستاره میون اون همه ستاره از همه درخشان تره

اون ستاره تویه من اسمشو گذاشتم ستاره تو

میدونی؟

وقتی با ستاره تو حرف میزنم یا بهش خیره میشم یا بهش چشمک میزنم ازم یه چیزی میپرسه. میگه دوستم داری؟

منم میگم اره

ولی دیشب میدونی از من چی سوال کرد؟

گفت تو چرا هیچوقت ازم نمیپرسی که دوستت دارم یا نه

منم ازش پرسیدم تو چی؟

میدونی چی گفت؟

گفت قلبتو بهم میدی.....گفتم چه جوری؟؟

گفت چشماتو ببند و یه نفس عمیق بکش و خودت و رها کن بعدم قلبت پرواز میکنه میاد پیش من

منم این کارو کردم دیدم قلبم رفت پیشش

ستاره قلبم و گرفت و روش یه چیزی نوشت بعد پس داد

میدونی چی نوشته بود؟

نوشته بود دوستت دارم

نوشته ستاره تو واسه همیشه تو قلبم هست

میدونی چرا؟

چون بهم گفت حقیقت هیچوقت نابود نمیشه

حتی اگه من نباشم حتی اگه اسمون ابری باشه و من رو تا اخر عمرت نبینی

                            دوستت دارم

دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
friends یکشنبه 19 تیر 1384 ساعت 03:45 ب.ظ http://friends.blogsky.com

جالب بود.کلی کپی کردیم(نه تو وبلاگ ها)!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد