من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

من و تو

تو خود معجزه هستی...مث قصه ها می مونی...طلا گم میشه...نمی گم که مث طلا می مونی

دوٍستت دارم
" دوستت دارم ! "

امیدوارم روزی بتوانم بهترین شعر زندگیم را برای تو بسرایم
و تقدیم تو کنم
گرچه که یقیین دارم که می دانی
نه تنها اشعارم
که تمام هستی ام
وجودم
تقدیم به توست
تو الهام بخش بهترین ابیات شعرهای منی
وقتی اولین سلام
نخستین دیدار
ملتهب ترین نگاه را به یاد می آورم
آن زمان که با نگاهی معصومانه
با لبخندی کودکانه
و با صداقتی شاعرانه
دستهایم را فشردی
و آن زمان را که شوق هر روز دیدنم
و هر روز دیدنت
آرامم می کرد ...
آه ! افسوس که چه زود گذشت !
باور می کنی ؟
باور کن که لحظه لحظه اندیشیدن به تو
حتی با اینهمه فاصله و درد
خون زندگی ، عشق به زندگی ، عشق به بودن را در رگهایم به جوش می آورد!
باور کن که هنوز هم دوست دارم
کودکانه
بی پروا
صادقانه
عاشقانه
دیوانه وار
بگویم
دوستت دارم
بگویم از ازل تا به ابد
عاشقانه و دیوانه وار
دوستت دارم
گرچه گفتن و شنیدنش را از من دریغ می کنی
می هراسی
می گریزی
اما من هنوز هم
دوست دارم که بگویم
دوستت دارم !
نظرات 3 + ارسال نظر
ماهان پنج‌شنبه 16 تیر 1384 ساعت 12:04 ق.ظ

امیدوارم که در کارهایت موفق باشی

میثم جمعه 17 تیر 1384 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.30garet.com

salam...
man to Webloget Matlab gozashteh bodam va khasti khodamo moarefi konam... nemikhastam inkaro bekonam vali mojtaba goft inkaro bekon va say kon komakesh koni,
albateh man kochektar az ooni hastam ke bekham komak konam vali sayamo ta oonja ke momkeneh mikonam... fekr mikonam mojtaba dar moredeh man behetoon gofteh basheh... be har hal.
man coffenet daram , ebtedaye kamarbandiyeh gharbi, tohid 66 . " COFFENET & GAMENET PERSIAN " ... age kare khasti dashti mitoni mano inja peyda koni ya behem mail bezani... site mano ham ke baladi. http://www.30Garet.com
omidvaram moafagh bashi... bye

ثنا شنبه 18 تیر 1384 ساعت 07:00 ب.ظ

واقعا دوستم داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد